accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14
צילום: חדשות 14

ינון מגל התגעגע: לאחר כשבוע - הקהל חוזר לתוכנית הפטריוטים

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כג סיון ה'תשפה (19.06.25)

12

2

like

1

dislike

בעקבות ההקלות בהנחיות פיקוד העורף ולאחר כשבוע של שידורים ללא קהל, תוכנית "הפטריוטים" חוזרת כבר הערב עם נוכחות חיה של קהל באולפן • ינון מגל התלונן כל השבוע על השקט – ועכשיו אתם מוזמנים להחזיר את האנרגיה, הצחוק ומחיאות הכפיים לשידור החי


לאחר שבועות ללא קהל – ותוכניות באולפן שקט מהרגיל – הפטריוטים חוזרים לשדר עם נוכחות חיה של קהל, כבר מהשידור הערב (חמישי). ההשתתפות תתאפשר בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמתכונת מצומצמת של עד 30 משתתפים.

לאורך כל השבוע הביע המגיש ינון מגל את החוסר שיש לו כשאין קהל איתו באולפן. בעקבות כך, אמש הופתעו הצופים לשמוע מחיאות מוקלטות באולפן – ממש כשינון מגל הציג את הפאנליסט יותם זמרי. "אין קהל? אין בעיה".

מהרו להירשם – מספר המקומות מוגבל! >> להרשמה לתוכנית הערב

maximize-image
צילום: חדשות 14

ההזדמנות לחזור לאולפן של הפטריוטים כבר כאן – ואתם לא רוצים להחמיץ את זה! אם התגעגעתם למחיאות הכפיים, לבדיחות שנשמעות הכי טוב מקרוב ולאנרגיה שחיה רק מול קהל – זה הרגע להירשם. מספר המקומות מוגבל מאוד, אז אל תחכו לרגע האחרון. הירשמו עכשיו – ושריינו את מקומכם בשידור החי הכי ישראלי שיש!

שילחו ווצאפ למספר: 050-579-2186

מהרו להירשם – מספר המקומות מוגבל! >> להרשמה לתוכנית הערב

עקבו אחרינו גם ב-Google News