נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום (חמישי) לפגיעה הישירה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ותיאר את פשעי המלחמה של איראן: "תינוק בטיפול נמרץ ואימו הדואגת לצד מיטתו, רופא מסור שעובר ממטופל למטופל, קשישה בבית אבות – אלה היו המטרות של איראן".
לדבריו, "סורוקה הוא אחד מבתי החולים הטובים בישראל. צוותי בית החולים המסורים – יהודים וערבים כאחד – פועלים בו בהרמוניה יוצאת דופן, מאוחדים במשימה הקדושה – הצלת חיים מכל הדתות. אנחנו זוכרים היטב את גודל השעה ואת ערכי האנושות והאנושיות, ערכי הציוויליזציה, המותקפים על ידי משטר ג'יהאדיסטי שמבקש להשמידנו".

בתוך כך, נתניהו הגיב לפגיעה, והבטיח לאזרחי ישראל נקמה: "רודני הטרור של איראן שיגרו טילים לעבר בית החולים סורוקה בבאר שבע ולעבר אוכלוסייה אזרחית במרכז הארץ. נגבה את מלוא המחיר מהרודנים בטהרן".
כזכור, בית החולים סורוקה ספג פגיעה ישירה במסגרת מטח הטילים הכבד מאיראן. במקום נגרם נזק נרחב, ומספר נפגעים קלים מטופלים במקום. החשד לדליפת חומרים מסוכנים – הוסר.
