בעקבות הנפילה הבוקר (חמישי) בסורוקה בבאר שבע, קיים חשד לדליפת חומרים מסוכנים בבית החולים, המשטרה החלה בפינוי והרחקת אנשים מהאזור.
בתוך כך, בית החולים סורוקה הגיב לפגיעה הישירה בעקבות המטח מאיראן ואמר כי ישנה פגיעה בבית החולים ונזק נרחב באזורים שונים: "מעריכים כעת את הנזקים כולל פצועים. אנו מבקשים לא להגיע לביה״ח כעת".
לבינתיים לא דווח על נפצעים בבית החולים שבבאר שבע, אך על פי התיעודים שפורסמו מהזירה נגרם נזק רב למקום שהותקף באופן מדויק על ידי האיראנים.
במחוז דרום עדכנו: "במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבל דיווח על נפילה במבנה. כוחות הכיבוי בדרכם למקום".
