לאחר לילה יחסית שקט, הבוקר (חמישי) זוהה מטח כבד של טילים מאיראן לעבר ישראל. בעקבות מספר נפילות, ישנם כ-20 נפגעים, בהם 2 באורח קשה והרס רב.
אחת הזירות הקשות היא בית החולים סורוקה בבאר שבע, שם ניתן לראות בתיעודים השונים את ההרס הרב שנגרם בעקבות הנפילה. בנוסף, דווח בזירה על חשד לדליפה של חומררים מסוכנים.

גם הסרטונים והתיעודים מהזירות השונות במרכז מציגים הרס רב. הפגיעות הישירות בין הבניינים באזור גורמות לנזק רב למבנים השונים, כשבין היתר יש חשש לקריסת בניינים.







