ארבעה ימים לאחר ניסיון החיסול הממוקד של הרמטכ"ל החות'י עבד אל-כרים אל-גמארי בתימן, היום (רביעי) התקבל מידע במערכת הביטחון שהוא הצליח לשרוד. ניסיון החיסול התבצע, לראשונה מפרוץ המלחמה, בעת תקיפה מקבילה של כוחותינו באיראן ובתימן, במקביל לירי בליסטי לעבר ישראל. זמן קצר לאחר ניסיון החיסול, בערוץ אלחדת' דווח כי התקיפה בוצעה לעבר מפגש של בכירים חות'ים צבאיים ובהם גם מהדי אלמשאט, מס' 2 בארגון הטרור החות'י.
חיסול הרמטכ"ל החות'י אומנם נכשל, אך בזירה האיראנית ישראל הצליחה להביא הישגים מרשימים: שני הרמטכ"לים של איראן (המכהן ומחליפו) חוסלו בזה אחר זה במהלך מבצע "עם כלביא".

ראשון למות היה מוחמד באקרי, שחוסל כבר במכת הפתיחה של ישראל באיראן, שכוונה בין היתר למטה הכללי של הצבא באיראן ולמפקדות של בכירים בטהרן. אחריו חוסל גם עלי שאדמאני, שמונה לתפקיד לאחר חיסולו של באקרי. שאדמאני נחשב למקורב מאוד למנהיג העליון עלי חמינאי, שנאלץ לראות איך מקורביו נופלים בזה אחר זה.
