על רקע המשך מבצע "עם כלביא", חיל האוויר תקף הלילה (בין שלישי לרביעי) שורת מטרות בלב טהראן, תוך הפעלת עשרות חימושים מדויקים. התקיפות התמקדו באתרים הקשורים לפרויקט של המשטר האיראני, כחלק מהמאמץ האסטרטגי לפגיעה בתשתיות וביכולות של איראן.
למעלה מ־50 מטוסי קרב השתתפו בגל התקיפה המרכזי, כאשר במקביל הותקפו גם אתרים לייצור אמצעי לחימה באזור הבירה.

עם שחר, יצא חיל האוויר לגל תקיפות נוסף – הפעם במערב איראן – שם הותקפו אתרי טילים בליסטיים (טק"ק). בנוסף, בוצעו תקיפות יזומות ("ציד") של כטב"מים לעבר משגרי טק"ק ברחבי המדינה.
במהלך הלילה שוגרו לעבר ישראל שני מטחים של טילים איראניים. בגל הראשון שוגרו כ־10 רקטות, שחלקן יורטו, ואילו במטח השני – שכלל חמישה שיגורים – כלל הטילים יורטו על ידי מערכות ההגנה הישראליות.
במקביל, חיל האוויר יירט כ־20 כלי טיס בלתי מאוישים (כטב"מים) ששוגרו מאיראן לעבר שטח ישראל. המערכה נמשכת, וצה"ל ממשיך לפעול להשגת עליונות אווירית מלאה ברחבי הזירה האיראנית.
