היחידה המרכזית של מחוז ש"י סיכלה את כניסתן של שתי תיירות זרות שתכננו להשתתף בפעילות נגד מדינת ישראל, במסגרת מאבק נחוש נגד ניסיונות להיכנס למדינה לצורכי פעילות אנטי ישראלית.
בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י פעלו בשיתוף רשות האוכלוסין וההגירה למניעת כניסתן של שתי התיירות הזרות לישראל. על פי מידע שהתקבל, התברר כי השתיים מעורבות בפעילות אנטי ישראלית.

בנוסף, התברר כי הגעתן ארצה דרך המעברים נועדה לצורך השתתפות בצעדה מאורגנת לעבר רצועת עזה – פעילות שמזוהה עם ארגון עוין הפועל נגד מדינת ישראל, תוך הסוואה של מטרותיהן במסווה של תיירות.
