accessibility-icon
share-icon
תיעוד מחיסול חוליית המחבלים בג׳באליה | צילום: דובר צה"ל

לוחמי חטיבת גבעתי חיסלו חוליית מחבלים בג׳באליה | תיעוד

רבקה שורק

רבקה שורק

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

9

20

like

1

dislike

לוחמי חטיבת גבעתי זיהו חוליית מחבלי חמאס שנעה לעברם מכיוון כפר ג׳באליה, וחיסלה אותה בשיתוף כלי טיס של חיל האוויר • בשבועות האחרונים הכוחות חיסלו מחבלים רבים, השמידו תשתיות צבאיות מעל לקרקע ומתחתיה, איתרו והחרימו אמצעי לחימה


דובר צה"ל פרסם היום (רביעי) כי כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי בפיקוד אוגדה 162, זיהו חוליית מחבלי חמאס שנעה לעברם מכיוון כפר ג׳באליה ובשיתוף כלי טיס של חיל האוויר ומכלול האש החטיבתי, חיסלו את חוליית המחבלים.

לדברי דובר צה"ל, הכוחות פועלים במרחב ג׳באליה שבצפון רצועת עזה, במסגרת מבצע ״מרכבות גדעון״, ובשבועות האחרונים חיסלו מחבלים רבים, השמידו תשתיות צבאיות מעל לקרקע ומתחתיה, איתרו והחרימו אמצעי לחימה אשר חלקם הוסתרו במבנים אזרחיים.

צילום: דובר צה"ל

בתוך כך, אתמול נמסר מדובר צה"ל כי לראשונה מאז תחילת התמרון הקרקעי, כוחות אוגדה 162 החלו בימים האחרונים בכיתור כפר ג'באליה, במטרה לאתר ולהשמיד תשתיות טרור, הן מעל הקרקע והן מתחתיה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News