צוותי משטרה של תחנת גלילות במרחב ירקון עצרו הלילה (בין שלישי לרביעי) שני קטינים מהפזורה הבדואית, בחשד שניסו לבזוז דלק מאוטובוסים חונים שניזוקו אתמול מנפילת טיל איראני בהרצליה.
השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשני קטינים, בני 17 תושבי הדרום, כשהם שוהים בסמוך לאוטובוסים יחד עם ג’ריקנים של דלק וצינור המחובר למיכל הדלק באחד מהם.

עפ"י החשד, הקטינים ניסו לנצל "הזדמנות" במטרה לגנוב ולשאוב דלק מכלי הרכב שניזוק בחניון. החשודים הועברו לחקירה בתחנת גלילות במרחב ירקון, והבוקר יובאו בפני בית המשפט לנוער, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
