accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

שני קטינים ניסו לגנוב דלק מאוטובוסים שנפגעו מטיל - ונעצרו

דביר כהן

דביר כהן

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

3

0

like

0

dislike

שוטרים מתחנת גלילות עצרו שני קטינים מהפזורה הבדואית, בחשד שניסו לבזוז דלק מאוטובוסים שניזוקו מנפילת טיל איראני במרכז • הקטינים נתפסו כשהם שוהים בסמוך לאוטובוסים יחד עם ג’ריקנים של דלק וצינור המחובר למיכל הדלק באחד מהם • הבוקר יובאו בפני בית המשפט לנוער, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם


צוותי משטרה של תחנת גלילות במרחב ירקון עצרו הלילה (בין שלישי לרביעי) שני קטינים מהפזורה הבדואית, בחשד שניסו לבזוז דלק מאוטובוסים חונים שניזוקו אתמול מנפילת טיל איראני בהרצליה.

השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשני קטינים, בני 17 תושבי הדרום, כשהם שוהים בסמוך לאוטובוסים יחד עם ג’ריקנים של דלק וצינור המחובר למיכל הדלק באחד מהם.

maximize-image
זירת הנפילה בהרצליה | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

עפ"י החשד, הקטינים ניסו לנצל "הזדמנות" במטרה לגנוב ולשאוב דלק מכלי הרכב שניזוק בחניון. החשודים הועברו לחקירה בתחנת גלילות במרחב ירקון, והבוקר יובאו בפני בית המשפט לנוער, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News