accessibility-icon
share-icon

צה"ל מתגבר כוחות ביו"ש ועזה

מערכת C14

מערכת C14

ג שבט ה'תשפ (29.01.20)

0

like

0

dislike

דובר צהל: "בהתאם להערכת המצב שמתקיימת בצה"ל באופן רציף, הוחלט על תגבור סד״כ לוחם באוגדת יהודה ושומרון ובאוגדת עזה"


עקבו אחרינו גם ב-Google News