בזמן שחמינאי מצייץ "הקרב מתחיל" ברשת X, וחייליו משגרים עשרות טילים לעבר ישראל, דובר צה"ל בפרסית פועל לפנות רבים מתושבי טהרן, במסגרת התוכנית להחלטת כוחו של המשטר הרודני באיראן. במחוז ישנם כ-450,000 תושבים, שכעת נמצאים תחת איום ישיר של כוחותינו – וחלקם צפוי, כפי שקרה בתקיפות במחוז 3 בעיר, לנוס על נפשם.
בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "בשעות הקרובות, צבא ישראל ינקוט פעולה באזור זה כדי לתקוף את התשתית הצבאית של המשטר האיראני, בדיוק כפי שעשה בימים האחרונים סביב טהרן". עוד נכתב: "אזרחים יקרים, למען בטיחותכם ובריאותכם, אנו מבקשים מכם לעזוב מיד את האזור המיועד לכך במחוז 18 בטהרן".
שטח המחוז משתרע על שטח קטן מאוד, גם במונחים של מחוזים נוספים באיראן, שבולטים מאוד בצפיפות שלהם, דבר שעשוי להעלות את החשש של התושבים באזור. המחוז מחולק ל-18 שכונות.
כאמור, מוקדם יותר הלילה נורו שני מטחים רצופים לעבר ישראל שכללו כ-25 שיגורים. בדומה לששת המטחים הקודמים, גם הפעם, למרבה הנס – לא היו נפגעים כלל בגוף, למעט מספר בודד של תושבים שנחבלו בדרכם למרחב המוגן.
