בדרך למתקפה? בכיר אמריקאי מאשר היום (שלישי) לסוכנות הידיעות רויטרס כי צבא ארצות הברית העביר מטוסי קרב למזרח התיכון כדי לחזק את מצבת הכוחות באזור.
לדבריו, המטוסים כוללים מטוסי F-16, F 22 ו F35. שני בכירים נוספים הדגישו את "האופי ההגנתי" של הצבת מטוסי הקרב, שנועדו גם כדי ליירט כלי טיס בלתי מאויישים וטילים.
הבכיר למעשה אישר דיווחים בימים האחרונים ממקורות מודיעינים גלויים לפיהם ארצות הברית העבירה לאירופה עשרות מטוסי תדלוק, שנשאו בתוכם את מטוסי הקרב השונים שיש ברשות הצבא האמריקאי.
ההערכה כי ההצטרפות של צבא ארה"ב להתקפה על איראן מתקרבת קיבלה סימן נוסף כאשר דקות ספורות לאחר הדיווח ברויטרס טראמפ פרסם כי כעת: "יש לנו שליטה מלאה ומוחלטת על השמיים מעל איראן", והוסיף איום מפורש למנהיג העליון של איראן עלי ח'אמנאי: "אנחנו יודעים איפה נמצא "המנהיג העליון", לא נהרוג אותו עכשיו, אבל אנחנו מזהירים אותו מפני התקפות על אזרחים או חיילים אמריקאים – הסבלנות הולכת ואוזלת". הנשיא הוסיף בציוץ נוסף "רק כניעה מוחלטת".
