מבצע "עם כלביא" היום החמישי: מספר טילים בליסטיים נורו הערב (שלישי) מאיראן אל עבר שטחי הארץ. בעקבות השיגורים, אזעקות הופעלו בשורה נרחבת של אזורים בדרום הארץ ובנגב.
מדוברות מד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בדרום הארץ, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום לא על נפילות ולא על נפגעים. עדכון בהמשך במידת הצורך".

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, הופעלו התרעות במספר מרחבים בשטח הארץ בעקבות גילוי טילים ששוגרו מאיראן לשטח מדינת ישראל.
הציבור מתבקש להישמע להנחיות פיקוד העורף. בשעה זו חיל האוויר פועל ליירוט ולתקיפה בכל מקום בו יידרש להסרת האיום. ההגנה לא הרמטית, ועל כן יש להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף".
