הותר לפרסום כי אורי לוי, בן 58 מחיפה, הוא ההרוג השלישי בתקיפת הטיל האיראני שפגעה במתחם בתי הזיקוק בלילה שבין ראשון לשני. לוי, נשוי ואב לשלושה ילדים וסב לנכדה, חיתן רק לפני כשבועיים את אחד מבניו. הוא עבד עשרות שנים בבתי הזיקוק ונחשב לדמות מוכרת ואהובה במקום עבודתו. הלווייתו נערכה היום (שלישי) בשעה 13:00.
לצדו של לוי נספו גם איגור פרדקין, תושב קריית אתא, ודני אברהם, בן 59 מקריית מוצקין. השלושה שהו יחד במשמרת הלילה בבניין שנפגע ישירות מהטיל – ונהרגו במקום. מותם של השלושה היכה בתדהמה את עמיתיהם לעבודה ואת הקהילות בהן חיו.
על פי קרוביהם, מדובר בשלושה עובדים ותיקים, מסורים ואהובים, שחרפו נפשם במסגרת עבודתם בתקופה ביטחונית רגישה. בעיריות חיפה, קריית אתא ומוצקין מסרו תנחומים למשפחות והביעו זעזוע מהאסון הכבד.


