לקראת שעות דרמטיות? לאחר ששב מפסגת ה-G7 בקנדה בעקבות "המצב במזרח התיכון", נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נמצא כעת בחדר המצב בבית לבן לצד הצמרת הביטחונית שלו ועוקב אחרי הלחימה הישראלית באיראן.
במטוס בדרך חזרה לארה"ב אמר טראמפ במענה לשאלת עיתונאים כי "אין לי חשק גדול למשא ומתן. אני מצפה ללא פחות מכניעה מוחלטת של איראן". בנוסף, הכריז טראמפ כי הוא מעוניין ב"סיום אמיתי של בעיית הגרעין", והכחיש את הדיווחים: "לא פניתי לאיראן ל"שיחות שלום" בשום צורה או דרך – אם איראן רוצה לדבר היא יודעת איך להגיע אליי".
מאוחר יותר, הבית הלבן פרסם באתר הרשמי שלו שורת ציטוטים של נשיא ארה"ב לאורך השנים בהם הוא אומר כי אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני. לפי כתבנו המדיני תמיד מורג, הדבר עשוי להיות הכנה של דעת הקהל האמריקנית להתערבות צבאית באיראן.
