accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

נטוש ובמצוקה: המשטרה חילצה את הקוף ה-46 במספר מאז חודש מרץ

שירה קריפס

שירה קריפס

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

1

0

like

0

dislike

שוטרי תחנת זבולון חילצו קוף שנמצא נטוש ובמצוקה סמוך לבסמת טבעון והעבירו אותו לטיפול במקלט הקופים • מדובר בקוף ה-46 שאותר מאז מרץ, במסגרת תופעה מדאיגה של סחר לא חוקי בחיות בר • במשטרה וברשות הטבע והגנים מדגישים: החזקת מינים מוגנים ללא היתר היא עבירה על החוק


שוטרי תחנת זבולון במחוז חוף חילצו הלילה (בין שני לשלישי) קוף שנמצא נטוש ובמצוקה בשטח פתוח סמוך לבסמת טבעון – בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה.

maximize-image
images-count1+
הקוף שחולץ | צילום: דוברות המשטרה

השוטרים איתרו את הקוף, חילצו אותו מהאזור והזעיקו את פקחי רשות הטבע והגנים. הפקחים העבירו את הקוף לבדיקה ולטיפול רפואי במקלט הקופים הישראלי.

maximize-image
images-count1+
הקוף שחולץ | צילום: דוברות המשטרה

ברשות הטבע והגנים ובמשטרה הדגישו כי מדובר באירוע נוסף שמעיד על היקף התופעה המדאיגה של סחר לא חוקי בחיות בר. הקוף שנמצא הלילה הוא הקוף ה-46 שאותר מאז תחילת חודש מרץ. במשטרה וברשות מזכירים כי החזקת בעלי חיים ממינים מוגנים ללא היתר היא עבירה על החוק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News