שוטרי תחנת זבולון במחוז חוף חילצו הלילה (בין שני לשלישי) קוף שנמצא נטוש ובמצוקה בשטח פתוח סמוך לבסמת טבעון – בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה.

השוטרים איתרו את הקוף, חילצו אותו מהאזור והזעיקו את פקחי רשות הטבע והגנים. הפקחים העבירו את הקוף לבדיקה ולטיפול רפואי במקלט הקופים הישראלי.

ברשות הטבע והגנים ובמשטרה הדגישו כי מדובר באירוע נוסף שמעיד על היקף התופעה המדאיגה של סחר לא חוקי בחיות בר. הקוף שנמצא הלילה הוא הקוף ה-46 שאותר מאז תחילת חודש מרץ. במשטרה וברשות מזכירים כי החזקת בעלי חיים ממינים מוגנים ללא היתר היא עבירה על החוק.
