accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך המשדר המיוחד

ח"כ גוטליב: "המערכה היא היסטורית והירואית - יש גאווה אדירה"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

7

1

like

0

dislike

חברת הכנסת טלי גוטליב אמרה במשדר המיוחד למבצע "עם כלביא" בהגשת עידו טאובר כי ישנה תחושת גאווה אדירה בעקבות תוצאות המבצע עד כה • "העבודה מודיעינית שבוצעה באחת ממדינות האויב - מדינה עם כוח, היא בלתי רגילה", אמרה


חברת הכנסת טלי גוטליב אמרה היום (שלישי) במשדר המיוחד למבצע "עם כלביא" בהגשת עידו טאובר כי ישנה תחושת גאווה אדירה בעקבות תוצאות המבצע עד כה: "מערכה היסטורית והירואית גם יחד".

"שוו בנפשכם, אם ישראל לא הייתה תוקפת את המשגרים באיראן, ואם היא לא הייתה מחלישה מאוד את היכולת לירות לעבר ישראל, ואם לא היינו משתלטים ברמה האווירית על המרחב האווירי באיראן, ופוגעים קשות ביכולת הגרעינית של איראן, איראן יכלה לחסל את ישראל לא באמצעות גרעינית, באמצעות הטילים הבליסטיים שלה", הסבירה חברת ועדת החוץ והביטחון.

"למה צריך פה עורף חזק ועם חזק? כי זה קשה – קשה לראות את הזירות וקשה לראות את הפגיעות. אבל אני מבהירה פה, אנחנו במערכה שהיא מערכה היסטורית והירואית גם יחד", אמרה גוטליב, "אני לא יודעת מה איתכם, ואני לא אקח את זה למילים של חבלי משיח, למרות שיש לי תחושה כזו. יש פה תחושה של גאווה גדולה מאוד, אדירה מאין כמותה".

חברת הכנסת המשיכה להתפעל: "אנחנו חווינו השפלת ההשפלות בתופת אוקטובר, וראו, הינה, כוחו של המוסד. אחרי שראינו גם את היכולות שלו מול חיזבאללה.  תראו מה זה איסוף מודיעין אדיר, עבודה מודיעינית בלתי רגילה באחת ממדינות האויב – אבל מדינה עם כוח".

עקבו אחרינו גם ב-Google News