לצורך עדכון ביטחוני: ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (שלישי) עם יושב ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, שחיזק את ידיו: "האופוזיציה נותנת את מלוא תמיכתה למטרות המבצע ולכוחות הביטחון".
בתוך כך, לפיד שמרבה לבקר את מדיניות נתניהו, הביע תמיכה מפורשת בהחלטה לתקוף באיראן, וממפלגתו נמסר כי "לפיד מברך את כוחות ביטחון ומחזק אותם בפעולתם לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל".

לפיד אף נימק את היציאה למבצע בחשבון ה-X שלו: "התקיפה הישראלית הלילה באיראן היתה מחויבת המציאות. משטר שמצהיר בגלוי, פעם אחר פעם, שמטרתו האסטרטגית היא "השמדה טוטאלית של ישראל", לא יכול להחזיק יכולת גרעינית. משטר שתקף את ישראל פעמיים בטילים בליסטיים וכטב"מים, באפריל ובאוקטובר, לא יכול לצפות לשום חסינות".
עוד הוסיף לפיד כי "שעות הפתיחה של המבצע הוכיחו למה ישראל מסוגלת, הכוח והתחכום של מערכת הביטחון כולה והעומק של המודיעין שלנו. אלה שעמדו מאחורי תוכנית הגרעין האיראנית ותשתיות הטרור שלה לא יכולים לברוח, והם לא יכולים להסתתר".
