כלי התקשורת באיראן דיווחו היום (שלישי) על פיצוצים עזים ועשן בלב בירת הרפובליקה האסלאמית טהרן, זאת על רק הודעת הפינוי של דובר צה"ל בפרסית, והאזהרה שפרסם אמש נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
בתוך כך, הלילה טראמפ שיגר אזהרה פומבית יוצאת דופן ברשת החברתית שבבעלותו "Truth Social" לתושבי טהרן, וקרא להם "להתפנות מיד" – רמז עבה לאפשרות של פעולה צבאית אמריקנית.

טראמפ כתב: "איראן הייתה צריכה לחתום על ה'עסקה' שאמרתי להם לחתום. איזו בושה, ובזבוז של חיי אדם. במילים פשוטות, לאיראן לא יכול להיות נשק גרעיני. אמרתי את זה שוב ושוב! כולם צריכים להתפנות מטהרן מיד!".
בתוך כך, בהודעת הפינוי של דובר צה"ל לתושבי טהרן נמסר כי "אזרחים יקרים, למען ביטחונכם, אנו מבקשים מכם לעזוב את האזור הנ"ל ברובע ג' של טהרן באופן מיידי. בשעות הקרובות, הצבא הישראלי ייכנס לאזור זה, כפי שעשה בימים האחרונים סביב טהרן, כדי לתקוף את התשתית הצבאית של המשטר האיראני. נוכחותכם באזור זה מסכנת אנשים".
