אתמול (שני) השיקה משפחתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שירות סלולר אמריקני חדש ומכשיר סמארטפון במחיר של 499 דולר, תחת השם Trump Mobile – במסגרת עסקה חדשה שנרקמה על ידי ילדיו של הנשיא במטרה להרוויח מהמותג "טראמפ" בזמן כהונתו.
הפרויקט החדש הוכרז בבניין טראמפ טאואר במנהטן, והוא יפעל באמצעות הרשתות של שלוש ספקיות הסלולר הגדולות בארה"ב. עם זאת, פרטים חשובים כמו זהות השותף העסקי של המשפחה ותנאי הרישוי הכספיים – לא נחשפו.
Trump Mobile will offer 5G service with an unlimited plan priced at $47.45 per month.
Customers can switch to Trump Mobile’s T1 Mobile service using their current phone.
In addition, in August, Trump Mobile plans to release the “T1 Phone” — described as “a sleek, gold… pic.twitter.com/2MfbeXxN6k
— 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑜𝑖𝑠 (@chiIIum) June 16, 2025
בנו הבכור של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, הצהיר: "אנחנו עומדים להשיק חבילת שירותים מלאה – אנשים יוכלו לקבל רפואה מרחוק דרך הטלפון, סיוע בדרכים לרכב, והודעות טקסט ללא הגבלה ל-100 מדינות ברחבי העולם, הכל במחיר חודשי קבוע."
החבילה תוצע למנויים במחיר של 47.45 דולר בחודש, כמחווה לטראמפ שהיה הנשיא ה-45 וכיום מכהן כנשיא ה-47 של ארה"ב. בהכרזה פורסם גם על השקת סמארטפון חדש "אלגנטי וזהוב", שיוגדר כמעוצב ומיוצר בארה"ב – אך לא נמסר איזו חברה תייצר אותו בפועל. בפועל, לא קיימת כיום תשתית משמעותית לייצור טלפונים חכמים בארה"ב, בשל עלויות עבודה גבוהות, שרשראות אספקה מורכבות ותלות בייבוא רכיבים מחו"ל.

אריק טראמפ אמר בפודקאסט ביום שני כי ייתכן והאספקה הראשונה של המכשירים באוגוסט לא תיוצר בארה"ב, אך לדבריו: "בסופו של דבר כל הטלפונים ייוצרו בארצות הברית".
למרות שהנשיא טראמפ טוען כי העביר את ניהול עסקיו לידי ילדיו כדי להימנע מניגוד עניינים, ההכנסות מהעסקים ממשיכות להזרים לו רווחים באופן ישיר – כשהוא עומד בראש אימפריית חברות טראמפ.
על פי הדו"ח הכספי שפרסם ביום שישי האחרון, טראמפ דיווח על הכנסות של יותר מ־600 מיליון דולר מעסקאות רישוי, פרויקטים בתחום הקריפטו, מועדוני גולף ועסקים נוספים – נכון לסוף שנת 2024, עוד לפני שהושבע לכהונה השנייה. מאז, לפי נתוני המכירות של פרויקטי הקריפטו, הכניסו המיזמים הללו מאות מיליוני דולרים נוספים.
