accessibility-icon
share-icon
מבצע מעצר שב"חים מג"ב, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה
מבצע מעצר שב"חים מג"ב, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

מחבלים השליכו בקת"בים לעבר לוחמי מג"ב - ונפצעו באורח קשה

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

19

11

like

2

dislike

מספר מחבלים ירו זיקוקין והשליכו בקבוק תבערה לעבר הכוחות שפעלו בשכונת א טור במזרח ירושלים • בתגובה, הכוחות ביצעו ירי לעברם על מנת לנטרלם - וכתוצאה מכך שני תושבי מזרח ירושלים פונו באורח קשה לביה"ח


במהלך פעילות של לוחמי מג"ב ירושלים בשכונת א טור במזרח ירושלים, זוהו הבוקר (שלישי) לפני זמן קצר מספר מפגעים שירו זיקוקין והשליכו בקבוק תבערה לעבר הכוחות שפעלו במקום.

כוחות המשטרה שחשו סכנה לחייהם, ביצעו ירי לעבר המפגעים על מנת לנטרלם וכתוצאה מכך, פונו מהזירה שני תושבי מזרח ירושלים באורח קשה, כך עפ"י גורמי רפואה, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

"שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים בעיר ירושלים, ימשיכו להיאבק במפגעים ובפעילי טרור באשר הם. משטרת ישראל תמשיך לטפל באלו ביד קשה ובאפס סובלנות ותפעל בכל הכלים והאמצעים שברשותה למיצוי הדין עמם", נמסר מטעם המשטרה, "כל מי שינסה לפגוע באזרחים או בכוחות הבטחון- יפגע!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News