במהלך פעילות של לוחמי מג"ב ירושלים בשכונת א טור במזרח ירושלים, זוהו הבוקר (שלישי) לפני זמן קצר מספר מפגעים שירו זיקוקין והשליכו בקבוק תבערה לעבר הכוחות שפעלו במקום.
כוחות המשטרה שחשו סכנה לחייהם, ביצעו ירי לעבר המפגעים על מנת לנטרלם וכתוצאה מכך, פונו מהזירה שני תושבי מזרח ירושלים באורח קשה, כך עפ"י גורמי רפואה, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
"שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים בעיר ירושלים, ימשיכו להיאבק במפגעים ובפעילי טרור באשר הם. משטרת ישראל תמשיך לטפל באלו ביד קשה ובאפס סובלנות ותפעל בכל הכלים והאמצעים שברשותה למיצוי הדין עמם", נמסר מטעם המשטרה, "כל מי שינסה לפגוע באזרחים או בכוחות הבטחון- יפגע!".
