המתיחות סביב איראן ממשיכה להסלים: בבית הלבן פרסמו הבוקר (שני) מחדש את הודעתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שבה שיגר איום ישיר כלפי תושבי טהרן, והדגישו בצהוב המשפט המסיים והדרמטי: "כולם צריכים להתפנות מטהרן מיד!"
בציוץ שפורסם הלילה ברשת החברתית "Truth Social", כתב טראמפ:
"איראן הייתה צריכה לחתום על ה'עסקה' שאמרתי להם לחתום. איזו בושה, ובזבוז של חיי אדם. במילים פשוטות, לאיראן לא יכול להיות נשק גרעיני. אמרתי את זה שוב ושוב! כולם צריכים להתפנות מטהרן מיד!"
גם מזכיר המדינה של ארצות הברית, מרקו רוביו, פרסם מחדש את דבריו של טראמפ, ככל הנראה בניסיון להגביר את הלחץ על המשטר האיראני מהלך האמריקני מגיע במקביל לדיווחים הגוברים על פיצוצים ותקיפות אוויריות בטהרן ובמוקדים נוספים ברחבי איראן

