accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק, רויטרס

בבית הלבן מדגישים את איום טראמפ: כולם צריכים להתפנות מטהרן

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

13

23

like

1

dislike

טראמפ מגביר את הלחץ: בבית הלבן שיתפו מחדש את קריאתו של טראמפ לתושבי טהרן "להתפנות במיידי" – והדגישו את האיום המרכזי • מזכיר המדינה רוביו הצטרף • הדיווחים על פיצוצים בבירה האיראנית מוסיפים למתיחות הגוברת במזרח התיכון


המתיחות סביב איראן ממשיכה להסלים: בבית הלבן פרסמו הבוקר (שני) מחדש את הודעתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שבה שיגר איום ישיר כלפי תושבי טהרן, והדגישו בצהוב המשפט המסיים והדרמטי: "כולם צריכים להתפנות מטהרן מיד!"

בציוץ שפורסם הלילה ברשת החברתית "Truth Social", כתב טראמפ:
"איראן הייתה צריכה לחתום על ה'עסקה' שאמרתי להם לחתום. איזו בושה, ובזבוז של חיי אדם. במילים פשוטות, לאיראן לא יכול להיות נשק גרעיני. אמרתי את זה שוב ושוב! כולם צריכים להתפנות מטהרן מיד!"

maximize-image

גם מזכיר המדינה של ארצות הברית, מרקו רוביו, פרסם מחדש את דבריו של טראמפ, ככל הנראה בניסיון להגביר את הלחץ על המשטר האיראני מהלך האמריקני מגיע במקביל לדיווחים הגוברים על פיצוצים ותקיפות אוויריות בטהרן ובמוקדים נוספים ברחבי איראן

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News