accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דובר צה"ל
קרדיט: דובר צה"ל

לראשונה: ארבעה מתחמי חלוקת חבילות מזון פעלו במקביל ברצועה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כ סיון ה'תשפה (16.06.25)

5

4

like

1

dislike

לראשונה מאז תחילת הלחימה, הופעלו במקביל ארבעה מתחמי חלוקת מזון בדרום ומרכז רצועת עזה - בהם חולקו עשרות אלפי חבילות סיוע • למרות הביקורת בישראל, הסיוע ממשיך לזרום בהנחיית הקבינט ובתיאום עם גורמים בינלאומיים


למרות הביקורת החריפה בישראל, הסיוע ההומניטרי ממשיך לזרום לרצועה בהנחיית הקבינט המדיני-ביטחוני. היום (שני) נפתחו לראשונה במקביל ארבעת מתחמי חלוקת חבילות המזון בדרום הרצועה ובמרכזה: בסמוך לציר נצרים, בשכונת ׳תל אל-סולטן׳, באזור 'מורג' ובשכונה ׳הסעודית׳ מערבית לציר פילדלפי.

פארסת חלוקת הסיוע: מ"לא ייכנס גרגר" עד מנות חזה עוף בלב עזה

פארסת חלוקת הסיוע: מ"לא ייכנס גרגר" עד מנות חזה עוף בלב עזה

84
09.06.25|עומרי חיים

כעת, לראשונה פעלו בו זמנית ארבעת מתחמי חלוקת מזון ברצועה. תהליך הקמת מרכזי החלוקה התקיים בחודשים האחרונים, בהובלת הדרג המדיני מול הממשל האמריקאי, באמצעות פיקוד הדרום, מתפ"ש לצד ליווי, שיח ותיאום מול ארגוני הסיוע הבינלאומיים, והחברה האזרחית האמריקאית, אשר במסגרתו הוקמו על-ידי החברה ארבעת המתחמים ברחבי הרצועה לצד היערכות מבצעית בשטח, בשיתוף עם ארגוני הסיוע והקהילה הבינלאומית.

על פי מידע שהתקבל מארגון ה-GHF, מאז תחילת פעילות מתחמי החלוקה, חולקו ברצועת עזה 442,080 חבילות מזון שבועיות למשפחות, כאשר במהלך היום חולקו עשרות אלפי חבילות מזון שבועיות בארבעת המתחמים על גבי עשרות משאיות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News