אחרי שירתה אל עבר מרכזי אוכלוסייה בישראל וגרמה לרציחתם של ישראלים, איראן פנתה היום (שני) למועצת הביטחון של האו"ם וטענה כי התקיפות שביצעה נגד ישראל בימים האחרונים נעשו במסגרת "זכותה להגנה עצמית".

בנוסף לדיון במועצת הביטחון, דובר צבא איראן שיגר איום לישראל ואמר כי "המפקדים החדשים שלנו ימשיכו באותה עוצמה ונחישות. עם כל מות קדושים, איראן מתחזקת – ונכה את המשטר הציוני בעוצמה רבה יותר. איננו פותחים במלחמה, אך אנחנו אלה שנקבע איך היא תסתיים".
