accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס, שאטרסטוק
צילום: רויטרס, שאטרסטוק

משטר הטרור של איראן טוען: "אנחנו פועלים מהגנה עצמית"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כ סיון ה'תשפה (16.06.25)

10

5

like

0

dislike

איראן פנתה היום למועצת הביטחון של האו"ם וטענה כי תקיפותיה נגד ישראל הן במסגרת "הגנה עצמית" • במקביל, דובר צבא איראן איים כי ארצו תגביר את התקיפות: "עם כל מות קדושים אנו מתחזקים – ונכה את המשטר הציוני בעוצמה רבה יותר"


אחרי שירתה אל עבר מרכזי אוכלוסייה בישראל וגרמה לרציחתם של ישראלים, איראן פנתה היום (שני) למועצת הביטחון של האו"ם וטענה כי התקיפות שביצעה נגד ישראל בימים האחרונים נעשו במסגרת "זכותה להגנה עצמית".

maximize-image
מועצת הביטחון של האו"ם, ארכיון | צילום, ארכיון: Shutterstock

בנוסף לדיון במועצת הביטחון, דובר צבא איראן שיגר איום לישראל ואמר כי "המפקדים החדשים שלנו ימשיכו באותה עוצמה ונחישות. עם כל מות קדושים, איראן מתחזקת – ונכה את המשטר הציוני בעוצמה רבה יותר. איננו פותחים במלחמה, אך אנחנו אלה שנקבע איך היא תסתיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News