accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

אחרי פולין: גם גרמניה החלה לפנות את אזרחיה מישראל

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כ סיון ה'תשפה (16.06.25)

1

0

like

1

dislike

פולין הודיעה היום כי תחל לפנות כ-200 מאזרחיה מישראל דרך מעבר הגבול לעמאן, ובמקביל גרמניה אישרה פינוי דומה באמצעות טיסת צ'רטר שתצא מעמאן ביום רביעי • אזרחי גרמניה בישראל קיבלו עדכון דרך רשימת החירום של השגרירות, והפינוי צפוי להתחיל בתוך שעות


פולין הודיעה היום (שני) כי תחל לפנות כ-200 מאזרחיה מישראל דרך מעבר הגבול לעמאן שבירדן, ובמקביל נמסר מברלין כי גם גרמניה החלה בפינוי אזרחים במסלול דומה. סגנית שר החוץ הפולנית, הנריקה מוסצ'יקה-דנדיס, ציינה כי הפינוי צפוי להתחיל "תוך שעות".

משרד החוץ הגרמני אישר כי טיסת צ'רטר מיוחדת תצא ביום רביעי מעמאן, ותשמש לפינוי אזרחים הרשומים ברשימת החירום של השגרירות בישראל. אזרחי גרמניה המתגוררים בישראל קיבלו עדכון עם הפרטים הנדרשים להשלמת התהליך.

עקבו אחרינו גם ב-Google News