הפאניקה בטהרן נמשכת, ועל פי דיווחים, המשטר האיראני מנסה לאותת על רצונו לעצור את המערכה מול ישראל. עם זאת, כתבנו המדיני תמיר מורג, מזהיר מפני נפילה למלכודת של הפסקת אש שתשרת את האויב. "האיראנים סוחרים כעת בסחורה שפשוט אין להם" אמר.
לדברי מורג, "המחירים שהם יכלו לשלם כדי להיחלץ מהאירוע עד ליל שישי האחרון, שונים לחלוטין מהמחירים שהם יצטרכו לשלם עכשיו. תוכנית הגרעין האיראנית עדיין קיימת, אבל חלקים גדולים מאוד ממנה, הם בסך הכל גל של הריסות, כמו המתקן הגרעיני בנתנז, כמו המתקן הגרעיני באיספהאן. ולכן הם צריכים להתרגל למציאות חדשה".

הוא הוסיף: "אני חושב שהאפשרויות הן או הסכם במתכונת הלובית, זאת אומרת, פירוק טוטאלי של כל מה שנשאר עדיין מתוכנית הגרעין האיראנית, בדגש על המתקן הגרעיני בפורדו, או שאנחנו נראה המשך התקיפות הישראליות ואולי הישראליות האמריקניות".
לסיום אמר כי "אני רק יכול להגיד, שהעיקרון האסטרטגי, אחד מהחשובים ביותר הוא שכשהיריב שלך מפרפר על הרצפה, תבעט לו בראש עם השפיץ של הנעל".
