accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

דיווח: בניין בצפון טהרן שבו התאספו בכירים ברפובליקה - הותקף

רבקה שורק

רבקה שורק

כ סיון ה'תשפה (16.06.25)

8

3

like

0

dislike

עד ראייה בטהראן מסר כי בניין בצפון העיר, שבו התקיימה פגישה של בכירים במשטר האיראני - הותקף, כך דווח בערוץ האופוזיציה האיראני "איראן אינטרנשיונל"


עד ראייה בטהרן מסר היום (שני) לערוץ האופוזיציה האיראני "איראן אינטרנשיונל" כי בניין בצפון טהרן בו התאספו בכירים ברפובליקה הותקף. התקבל מידע נוסף או אישור רשמי מהשלטונות האיראניים בנוגע לכך.

בתוך כך, ישראל תקפה היום משאית טילים שנסעה בכביש הראשי בין טהראן לקום – והושמדה בהצלחה. המשאית ככל הנראה הייתה בדרכה למקום השיגור, ותוך זמן קצר היה אמור להגיע מטח נוסף לעבר המדינה, שכאמור סוכל.

maximize-image
תקיפת משאית טילים באיראן | צילום מסך, רשתות ערביות

בתוך כך, דיווח דרמטי שפורסם היום ב"וול סטריט ג'ורנל" טען כי איראן פנתה ביממה האחרונה למדינות המפרץ – ככל הנראה לקטאר ולעומאן, ואולי גם למדינות נוספות – בבקשה שיתווכו בסיום המלחמה עם ישראל.

לפי רויטרס, איראן פנתה לקטאר, ערב הסעודית ועומאן בבקשה שיפנו לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ וילחצו על ישראל להסכים להפסקת אש מיידית, כך מסרו שני מקורות איראניים ושלושה מקורות אזוריים לסוכנות הידיעות האמריקאית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News