יותם זמרי התפעל היום (שני) במשדר המיוחד למבצע "עם כלביא" בהגשת שמעון ריקלין מהישגים באיראן ואמר כי אם בתחילת המלחמה, היו אומרים לו שאחרי שנה ו-8 חודשים צה"ל מוציא הודעת פינוי לרובע בטהרן – הוא לא היה מאמין בחיים: "אנחנו חיים בתקופה של ניסים גדולים".
"אני הייתי אצלך בתוכנית בתחילת המלחמה, לדעתי, יומיים אחרי. הייתי יושב פה, אני, אראל סג"ל, ונוספים, והפנים שלנו היו נפולות. אני זוכר עוד שישבנו, ובטלפון הפחד היה מתי חיזבאללה נכנס", אמר.
"אם היית אומר לי, שאחרי שנה ושמונה חודשים, אנחנו נשב פה, כשחמאס הוא גרגר שרק צריך לסיים איתו את העבודה, חיזבאללה מפורק, ודובר צהל מוציא הוצאת פינוי לרובע ג' בטהרן, לא הייתי מאמין בחיים", הוסיף והתפעל :ישבתי פה (כשראו את הודעת הפינוי בטהרן), נשבע לך, מרגש אותי, אנחנו חיים תקופה של ניסים גדולים, יש עוד הרבה עבודה, ויש הרבה מחירים כואבים, אבל מדהים מה שקורה פה".
