חבר מועצת העיר בני ברק ויו״ר סיעת הליכוד בעירייה, יעקב וידר, הגיב היום (שני) לחשיפת C14 על כך שאין מקלטים זמינים לתושבי העיר בזמן אזעקות – זאת למרות שהוגדרו כמקלט ציבורי: "הביטחון של תושבי העיר לא יכול להיות מופקר, גם לא בשעת חירום".
"אני מקבל תלונות רבות מתושבים על מקלטים ציבוריים סגורים או לא נגישים ברחבי בני ברק – בזמן שמתקפות טילים מתרחשות בפועל", הוסיף חבר המועצה, "זה מחדל מסכן חיים, שאסור להשלים איתו".

"ראש העירייה שוהה בימים אלה בחו״ל – אבל התושבים לא יצאו לחופשה", הדגיש וידר, "אני שב ודורש מהעירייה לפעול מיד: לפתוח, לתחזק ולסמן בצורה מאירת עיניים את כלל המקלטים הציבוריים – ולוודא שהם נגישים וזמינים לכל תושב".
כזכור, מוקדם יותר היום חשפנו ב-C14, כי תושבים בבני ברק מתריעים על מחדל חמור: בשכונות רבות בעיר אין מקלטים ציבוריים זמינים, והמקלטים היחידים שנמצאים בקרבתם – הם אלה שבגני הילדים ובתי הספר. אך למרות שמדובר במקלטים ציבוריים שנבנו במקור לטובת כלל הציבור – העירייה מסרבת לאפשר לתושבים להשתמש בהם בזמן חירום.
