עימות סוער פרץ אמש (מוצאי שבת) באולפן התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, בעקבות התבטאות של איש התקשורת גיא מרוז. במהלך הדיון על הלחימה באיראן והמצב הביטחוני, אמר מרוז כי אין לו משמעות שמצדיקה מלחמה.
כאשר הפאנליסט איתמר פליישמן הזכיר זאת הערב, מנחה התוכנית, ינון מגל, השיב לדברים באופן מפתיע. פליישמן אמר כי "לגיא מרוז אין את העניין הזה של המשמעות שמצדיקה, לצערנו, גם מלחמה. הוא אמר, 'אין לי את הקטע הזה שאני מבין שהמלחמה היא משהו טוב'".

מגל השיב: "יש לי מה להגיד לו על זה. אני מאשים את ההורים שלו. הוא לא אשם. אם הוא לא מרגיש הזדהות עם עם ישראל, ההורים שלו אשמים". לסיום הוסיף איתמר: "לא אמרתי את זה כביקורת עליו, זה העניין שלו, סבבה".
הפטריוטים היא תוכנית אקטואליה יומית בהגשת ינון מגל, שעולה בסולם הרייטינג יותר ויותר. התוכנית משודרת ממוצ"ש עד יום חמישי מהשעה 21:00 עד 22:30. היום בפתיחתה אמר מגל כי הוא מתגעגע לקהל, שלא מתאפשר להביא בעקבות המצב הביטחוני.
