accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סמוטריץ' בזירת הנפילה בבת ים: "אנחנו ננצח במלחמה הזאת"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

3

2

like

0

dislike

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ערך הערב סיור בזירת הנפילה הקשה בבת ים, שנגרמה כתוצאה מפגיעה ישירה של טיל בליסטי ששוגר מאיראן במטח הלילה האחרון • "עם ישראל היקר, אנחנו ננצח את המלחמה הזו יחד!", אמר סמוטריץ'


שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ערך הערב (ראשון) סיור בזירת הנפילה הקשה בבת ים, שנגרמה כתוצאה מפגיעה ישירה של טיל בליסטי ששוגר מאיראן במטח הלילה האחרון. "עם ישראל היקר, אנחנו ננצח את המלחמה הזו יחד!", אמר סמוטריץ'.

בפוסט המלא שפורסם בחשבון ה-X של השר נכתב: "‏הגעתי לאתר הנפילה בבת ים יחד עם ראש העיר צביקה ברוט ומנהלי רשות המיסים ומס רכוש כדי לעמוד מקרוב אחר מאמצי החילוץ וללוות את הטיפול בדיירים שפונו ובשיקום ההריסות.

‏יש 2 דברים שאני מבקש להגיד מכאן לאזרחי ישראל. ‏ראשית, בשמי ובשם אזרחי ישראל כולם אני מבקש למסור תודה ענקית לאנשי החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, לאנשי מד״א, הכבאות ולעובדי העירייה. אתם עושים עבודת קודש.  ‏תודה לכם!

‏בנוסף אני שב ומזכיר, הישמעו להוראות של פיקוד העורף והיכנסו למרחב המוגן זה מציל חיים. זה הציל חיים כאן בבת ים וכך בכל הארץ! ‏אנחנו מנחיתים מכות עצומות על האויב, נשמור כמה שאפשר על העורף, נשמור על הביחד ובע״ה ננצח!"

עקבו אחרינו גם ב-Google News