בפוסט המלא שפורסם בחשבון ה-X של השר נכתב: "הגעתי לאתר הנפילה בבת ים יחד עם ראש העיר צביקה ברוט ומנהלי רשות המיסים ומס רכוש כדי לעמוד מקרוב אחר מאמצי החילוץ וללוות את הטיפול בדיירים שפונו ובשיקום ההריסות.
עם ישראל יקר, אנחנו ננצח את המלחמה הזו יחד!
הגעתי לאתר הנפילה בבת ים יחד עם ראש העיר צביקה ברוט ומנהלי רשות המיסים ומס רכוש כדי לעמוד מקרוב אחר מאמצי החילוץ וללוות את הטיפול בדיירים שפונו ובשיקום ההריסות.
יש 2 דברים שאני מבקש להגיד מכאן לאזרחי ישראל.
ראשית, בשמי ובשם אזרחי… pic.twitter.com/Wfjwm7TJ2Z— בצלאל סמוטריץ' (@bezalelsm) June 15, 2025
יש 2 דברים שאני מבקש להגיד מכאן לאזרחי ישראל. ראשית, בשמי ובשם אזרחי ישראל כולם אני מבקש למסור תודה ענקית לאנשי החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, לאנשי מד״א, הכבאות ולעובדי העירייה. אתם עושים עבודת קודש. תודה לכם!
בנוסף אני שב ומזכיר, הישמעו להוראות של פיקוד העורף והיכנסו למרחב המוגן זה מציל חיים. זה הציל חיים כאן בבת ים וכך בכל הארץ! אנחנו מנחיתים מכות עצומות על האויב, נשמור כמה שאפשר על העורף, נשמור על הביחד ובע״ה ננצח!"
