בזמן שאזרחים רבים נמלטים למרחבים המוגנים, בעזה "הבלתי מעורבים" חוגגים את מטחי הטילים של איראן על ישראל, שפגעו בירושלים, גוש דן ובת ים, שם נרצחו 7 אזרחים.
כתבנו לענייני ערבים, עומרי חיים, העיד: "אני עוקב אחר משפיעני רשת מעזה עם מאות אלפי עוקבים, שמפרסמים ביומיום התבכיינות ורומנטיזציה של הרס. אך כעת הם חושפים את האמת: פוסטים כמו "תודה שחייתי לראות את ההרס בתל אביב" עם אימוג'י של אהבה" וקריאות להשמדת ישראל מוכיחים שהם שותפים פעילים לתעמולת חמאס ואיראן".
לדבריו, "ברגע הראשון שמתאפשר, 'בלתי מעורבים' מתייצבים לצד איראן וכותבים את הכיתובים הכי נוראים שאפשר לדמיין על כך שצריך להרוס את ישראל. אותם אנחנו חזרנו להאכיל בזמן האחרון. את אותם אנשים. זה האויב שנמצא מעבר לגדר".
היום בשעות הצהריים שוגרו מטחים נוספים לעבר ישראל מאיראן כשעשרות אלפי אזרחים נאלצו להימלט למרחבים המוגנים. אזעקות הופעלו באזורים נרחבים בארץ, ביניהם ירושלים, הבקעה, לכיש, שפלת יהודה, הירקון וגוש דן, לאחר כ-12 שעות של הפוגה בירי הטילים.
