הרמטכ״ל, רב אלוף אייל זמיר, קיים היום (ראשון) הערכת מצב בבור חיל האוויר עם מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ראש מטה חיל אוויר, ראש מבצעי אוויר ומפקדים נוספים. הרמטכ״ל ביקר בתאי ההגנה ותאי התקיפה בזמן תקיפות חיל האוויר בטהרן, והביע את הערכתו הרבה על פועלם.

זמיר התייחס למהלכים ההתקפיים שישראל מבצעת באיראן ואמר כי הם "משנים את המציאות האסטרטגית של מדינת ישראל – אנו מסירים איום קיומי ומבססים את ביטחוננו. צה"ל באמצעות חיל האוויר השלים את סלילת הדרך לטהראן, ופוגע באופן מדויק ונרחב בתשתיות המשטר ובתוכנית הגרעין באופן שהאויב לא שיער".

"מאמץ ההגנה והעורף הינו מכריע", הוסיף הרמטכ"ל, "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות ההרוגים וקורא לכולם להמשיך לגלות אחריות ולהקשיב להנחיות פיקוד העורף. עורף חזק נותן לנו את הכוח להמשיך במשימתנו. נמשיך לפעול בנחישות, בעוצמה, באחריות ובשיתוף פעולה עם כלל זרועות הביטחון – עד להשגת כלל יעדינו".
