ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (ראשון) סיור בזירת הנפילה בבת ים, בה נרצחו שישה אזרחים, והתייחס למבצע "עם כלביא": "אנחנו במערכה קיומית – איראן תשלם מחיר יקר מאוד על רצח אזרחים, נשים וילדים שהם עשו בכוונת תחילה".
"בשם עם ישראל כולו אני מביע צער על אובדן הנפש שקרה כאן, ליבנו עם המשפחות", אמר ראש הממשלה, והזכיר כי חשוב להישמע להוראות פיקוד העורף. "אנחנו פה כי אנחנו במערכה קיומית, שהיום מובנת לכל אזרחי ישראל. תחשבו מה יקרה אם לאיראן היה נשק אטומי להנחית על ערי ישראל", אמר נתניהו.

"תחשבו מה יקרה, אם לאיראן היה 20 אלף טילים כאלה. לא אחד – 20 אלף כאלה. איום קיומי על ישראל. לכן יצאנו למלחמת הצלה נגד איום השמדה כפול, ואנחנו עושים את זה באון", אמר ראש הממשלה, "חיילינו, טייסינו מעל שמי איראן, שתשלם מחיר יקר מאוד על רצח אזרחים, נשים, ילדים, שהם עשו בכוונת תחילה. אנחנו גם נשיג את יעדנו וגם ננחית עליהם מכה אחת אפיים. הם ירגישו את נחת זרוענו".
כזכור, שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר גם הוא בזירת האסון בבת ים, ואמר: "מי שחושב לפגוע בנו על ידי ירי על אזרחים: אנחנו נעשה הכל כדי להגן על התושבים. מי שיתקוף – יותקף. יצאנו למבצע הזה מתוך ידיעה שיש איום על מדינת ישראל".
"גם אתמול בלילה הגיעו טייסי חיל האוויר לטהרן", אמר שר הביטחון, "בקרוב נפגע בטהרן. החוזק שלהם נותן לנו את הכוח לקבל החלטות ולהגן על מדינת ישראל".
