לאחר האיום שהשמיע שר הביטחון על כך שישראל יוצאת לתקיפה בטהרן כחלק ממבצע "עם כלביא", דיווח איראני מצביע על כך שצה"ל תוקף כעת (ראשון) סמוך לבניין הפרלמנט האיראני בטהרן.
בתיעודים שרצים ברשתות החברתיות ניתן לראות את העשן המיתמר בשמי טהרן, בעוד שהאזרחים האיראנים עומדים וצופים במתרחש.
طویله مجلس رو زدنpic.twitter.com/TjkbsGIdDH
— PATRIOT (@Majidirani99) June 15, 2025
צה"ל תוקף בשעות האחרונות בעצימות גבוהה באזורים שונים באיראן, וזאת לאחר הודעת הפינוי שהפיץ הבוקר דובר צה"ל בפרסית. כך למשל, באיראן דיווחו על תקיפות נרחבות באספהאן. בתיעודים ניתן לראות את העשן המיתמר באזור בו לפי טענת האיראנים פגעו כוחותינו.

כזכור, שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר לפני זמן קצר בזירת האסון בבת ים, ואמר: "מי שחושב לפגוע בנו על ידי ירי על אזרחים: אנחנו נעשה הכל כדי להגן על התושבים. מי שיתקוף – יותקף. יצאנו למבצע הזה מתוך ידיעה שיש איום על מדינת ישראל".
"גם אתמול בלילה הגיעו טייסי חיל האוויר לטהרן", אמר שר הביטחון, "בקרוב נפגע בטהרן. החוזק שלהם נותן לנו את הכוח לקבל החלטות ולהגן על מדינת ישראל".
