לאחר התקיפה שביצע צה"ל אמש (שבת) בתימן, בצה"ל מאשרים כי המטרה הייתה חיסול הרמטכ"ל החות'י, מחמד אלעמרי, וכי תוצאות התקיפה עדיין נמצאות בבדיקה.

כזכור, לראשונה מאז פרוץ המלחמה, ישראל תקפה אמש בשתי מדינות במקביל – איראן ותימן. התקיפות באיראן בוצעו בטהרן, במקביל לירי הטילים הבליסטיים לעבר ישראל, ובתימן בוצעו התקיפות בטהרן, כאשר, כאמור, מדובר בניסיון חיסול ממוקד של רמטכ"ל ארגון הטרור החות'ים, מחמד אלעמרי.
עוד קודם לכן, דיווחנו כי להחלטה לתקוף בשתי מדינות במקביל, כאשר שתיהן נמצאות במרחקים משמעותיים מאוד מישראל, היא חריגה. בערוץ אלחדת' דווח על מידע ראשוני, לפיו בוצעה "תקיפה לעבר מפגש של בכירים חות'ים צבאיים ובהם (מהדי) אלמשאט (מס' 2 של החות'ים)".
