שר התפוצות והמאבק באנטישמיות עמיחי שיקלי סיפר אתמול (מוצ"ש) בריאיון ל־Eye for Iran המזוהה עם האופוזיציה האיראנית כי ההיערכות למבצע "עם כלביא" נמשך שנים, והיכלות של ישראל שראינו עד כה "הן רק ההתחלה".
במהלך הריאיון הבהיר שיקלי כי המטרה אינה הפלת המשטר, אלא למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני. למרות שקיימים בישראל קולות רבים הקוראים לסייע בהפלת הרפובליקה האסלאמית, הוא מדגיש שהשינוי האמיתי והמשמעותי חייב לבוא מהעם האיראני עצמו.

השר אף ניצל את הבמה וקרא לאזרחי איראן: "זה הרגע לנצל את ההזדמנות ולנסות להציל את המדינה שלכם מידי משמרות המהפכה". הוא הוסיף: "האם האיראנים ינצלו את הרגע הזה כדי לשנות את מהלך ההיסטוריה – או שיחמיצו אותו?"
בתוך כך, ד"ר אריק מנדל, אנליסט למזרח התיכון ויועץ ביטחוני אמריקאי וישראלי, מסר לערוץ כי איראן חווה את נקודת השפל הקשה ביותר מאז הקמת הרפובליקה האסלאמית ב־1979: "איראן נמצאת בחולשה שלא נראתה 46 שנים".
