מבצע "עם כלביא": בעקבות המצב הביטחוני, ועדת השרים להדחת היועמ"שית גלי בהרב מיארה שתוכננה ליום שלישי – בוטלה, כך דיווח היום (ראשון) כתבנו בכנסת אברהם חסון.
הוועדה שהייתה אמורה לדון בהדחת היועמ"שית בעקבות האולטימטום שהגיש בית המשפט העליון בשבוע שעבר, ובו הורה לממשלה להשיב תוך חמישה ימים לעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון נגד ההחלטה לבצע הליך שימוע והדחה ליועצת המשפטית לממשלה.
ההחלטה ניתנה על ידי שופט העליון נעם סולברג, שדרש מהממשלה להשיב לעתירה עד ליום ראשון הקרוב, ה-15 ביוני, כאשר הליך השימוע אמור להתקיים ביום שלישי ה-17 ביוני.

בג"ץ לממשלה: השיבו לעתירה נגד הדחת היועמ"שית תוך 5 ימים
הדיון בהדחת היועמ"שית מגיע בעקבות הדיון שהתקיים לפני שלושה חודשים. שרי הממשלה הצביעו אז על הדחת היועמ"שית מתפקידה בעקבות אי אמון. רבים מהשרים עזבו את הדיון לפני שהסתיים והשאירו פתק "בעד", כך דיווח כתבנו אז הפוליטי מוטי קסטל.
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הודיעה כי לא תתייצב לישיבת הממשלה, שר המשפטים יריב לוין מנהל את הישיבה במקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנעדר בעקבות ניגוד עניינים.

הממשלה אישרה פה אחד את הצעת אי האמון בגלי בהרב-מיארה
במכתב ששלחה היועמ"שית לשרים תקפה את הממשלה וכתבה: "לא אמון מבקשת ההצעה לקדם אלא נאמנות לדרג הפוליטי. לא משילות, אלא כוח שלטוני ללא גבולות, כחלק ממהלך רחב יותר להחלשת הרשות השופטת והרתעת הדרגים המקצועיים כולם.
"הממשלה מבקשת להיות מעל החוק, ולפעול ללא בקרה ואיזונים, גם בתקופות רגישות ביותר – שעת חירום, מחאות נגד השלטון ותקופת בחירות". לדבריה, לפי הצעת ההחלטה, יועץ משפטי לממשלה שיקפיד על גבולות הדין ייחשב למי שאינו משתף פעולה עם השלטון.
