דרמטי מאוד: לראשונה מאז פרוץ המלחמה, ישראל יצאה לתקוף בשתי מדינות במקביל – איראן ותימן. התקיפות באיראן בוצעו בטהרן, במקביל לירי הטילים הבליסטיים לעבר ישראל, ובתימן בוצעו התקיפות בטהרן, כאשר מדובר בניסיון חיסול ממוקד של רמטכ"ל ארגון הטרור החות'ים, מחמד אלעמרי.
עוד קודם לכן, אמרנו בשידור כי להחלטה לתקוף בשתי מדינות במקביל, כאשר שתיהן נמצאות במרחקים משמעותיים מאוד מישראל, היא חריגה – והחלטה שכזאת יש סיבה טובה מאד. בערוץ אלחדת' דווח על מידע ראשוני, לפיו בוצעה "תקיפה לעבר מפגש של בכירים חות'ים צבאיים ובהם (מהדי) אלמשאט (מס' 2 של החות'ים)".
הטיל האחרון ששוגר מתימן היה אתמול (שישי) בשעה 19:30, התרעות הופעלו ברחבי הארץ ומערכות ההגנה האוויריות "פועלות ליירטו". בהמשך, צה"ל עדכן כי הטיל נפל במרחב חברון כאשר לא שוגרו מיירטים כלל. עוד נמסר כי "פרטי האירוע בבדיקה".
