accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דוברות שירות בתי הסוהר

בזמן האזעקות: מחבלים בבתי הכלא הביעו שמחה - והועברו לענישה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יח סיון ה'תשפה (14.06.25)

12

4

like

0

dislike

נגמרו החגיגות: בעקבות האזעקות והפיצוצים ברחבי הארץ, אסירים פליליים וביטחוניים בבתי סוהר גילו שמחה • בתגובה, לוחמי כליאה פשטו על תאיהם, שפטו אותם והעבירו לענישה • ערבים מאום אל-פאחם, נעצרו בחשד להתקהלות אסורה והפרת שלום הציבור עם גילויי שמחה בזמן המטח מאיראן


אתמול עם הפעלת האזעקות והדי פיצוצים הראשונים ברחבי הארץ החלו להישמע במספר בתי סוהר, פליליים וביטחוניים, גילויי שמחה מצד אסירים ומחבלים, לוחמי כליאה פשטו על התאים והאסירים הוצאו מהם, נשפטו והועברו לענישה.

בנוסף, נקלטו ממשטרת ישראל עצורים, ערבים מאום אל פאחם, החשודים בהשתתפות בהתקהלות אסורה ובהפרת שלום הציבור תוך גילויי שמחה. אלו סווגו כעצורים ביטחוניים ובהתאם נקלטו בבית סוהר בטחוני.

maximize-image
ההרס ברמת גן כתוצאה מפגיעה ישירה של טיל איראני | צילום: פלאש 90

לוחמי הכליאה ממשיכים גם ברגעים אלו במימוש מדיניות נציב בתי הסוהר, רב גונדר קובי יעקובי, לגילוי אפס סובלנות להפרת הסדר, גילוי שמחה והשלטת משילות כליאתית למען בטחון הסגל והציבור בישראל.

במהלך השבת, כמעט יממה לאחר פתיחת המתקפה, באיראן החלו בפעולות התגובה – עם חמישה מטחים נפרדים שהגיעו לכ-200 טילים בליסטיים. מרבית הטילים יורטו בהצלחה, אך בודדים מהם שהצליחו לחדור את מערכות ההגנה, הסבו נזק כבד למבנים במרכז הארץ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News