אתמול עם הפעלת האזעקות והדי פיצוצים הראשונים ברחבי הארץ החלו להישמע במספר בתי סוהר, פליליים וביטחוניים, גילויי שמחה מצד אסירים ומחבלים, לוחמי כליאה פשטו על התאים והאסירים הוצאו מהם, נשפטו והועברו לענישה.
בנוסף, נקלטו ממשטרת ישראל עצורים, ערבים מאום אל פאחם, החשודים בהשתתפות בהתקהלות אסורה ובהפרת שלום הציבור תוך גילויי שמחה. אלו סווגו כעצורים ביטחוניים ובהתאם נקלטו בבית סוהר בטחוני.

לוחמי הכליאה ממשיכים גם ברגעים אלו במימוש מדיניות נציב בתי הסוהר, רב גונדר קובי יעקובי, לגילוי אפס סובלנות להפרת הסדר, גילוי שמחה והשלטת משילות כליאתית למען בטחון הסגל והציבור בישראל.
במהלך השבת, כמעט יממה לאחר פתיחת המתקפה, באיראן החלו בפעולות התגובה – עם חמישה מטחים נפרדים שהגיעו לכ-200 טילים בליסטיים. מרבית הטילים יורטו בהצלחה, אך בודדים מהם שהצליחו לחדור את מערכות ההגנה, הסבו נזק כבד למבנים במרכז הארץ.
