מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר מפקד התייחס גלי התקיפה באיראן מתא התקיפה בבור חיל האוויר. לדבריו, "הנוכחות שלנו במערב איראן היא קריטית. כל משגר שאנחנו תוקפים מציל חיים במדינת ישראל". לפקודיו אמר: "אני סומך עליכם".
האגרת של מפקד חיל האוויר המלאה שהופצה לכלל משרתי חיל האוויר
משרתי ומשרתות חיל האוויר בסדיר ובמילואים, הלילה יצאנו למערכה היסטורית נגד איראן – 'עם כלביא', לשם הסרת איום קיומי על מדינת ישראל ועל העולם המערבי כולו.
האויב האיראני שוקד במשך שנים על תכנית סדורה להשמדת מדינת ישראל, מדינתו של עם שקם מאפר מיליוני הקורבנות והקים מדינה מפוארת – בית לעם היהודי כולו. ישראל תתקיים ותיבנה לדורות קדימה. זהו הציווי, זה המצפן שלנו.

דורות של לוחמי אוויר נאבקו למען עצמאותנו וקיומנו – למן מלחמת העצמאות ועד לימינו אלה ממש. גם כעת אנו נושאים באחריות ובחובה לשלוח זרוע ארוכה, אגרוף ברזל ולהסיר מעלינו כל איום של צר ואויב. עכשיו זה תורנו להפעיל את מלוא עוצמתנו – באוויר ומהקרקע, ראשונים בארץ לא נודעת.
אלפי משרתים בסדיר ובמילואים נושאים על כתפיהם את יכולתו האדירה של חיל האוויר, את כוחו ואת ייחודו. עיני העם נשואות אליכם שתבטיחו את המשך שגשוגנו וביצור ביטחוננו. גם כעת נשוב ונוכיח לא רק את עליונותנו האווירית אלא גם את האחריות ואת הזכות הערכית שניתנה
לצה"ל כמגן העם.

גבורת האזרחים והלוחמים, שהדפו את האויב בשבעה באוקטובר וממשיכים להילחם מזה 616 יום – עומדת לנגד עינינו גם במערכה ההיסטורית, אליה יצאנו, כנגד תוכניתה השטנית של איראן.
זכר הנופלים והנופלות וגורלם של החטופים מנחים את דרכנו, לא נשקוט עד שישובו. פקודיי, המשיכו לפעול בנחישות ובגבורה בהגנה ובהתקפה. טוסו, עוטו על האויב, הכו בו עד חורמה ושובו בשלום.
