accessibility-icon
share-icon
צילום: כב״ה צפון
צילום: כב״ה צפון

לוחמי אש פועלים בשריפה בשטח פתוח ברמת הגולן כתוצאה מיירוטים

שירה קריפס

שירה קריפס

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

2

like

0

dislike

שריפה פרצה בשטח פתוח ברמת הגולן בעקבות שברי יירוטים • לוחמי האש פועלים לכיבוי השרפה • מערך הכוחות ומרכזי השליטה תוגברו ברחבי הארץ


בשעה האחרונה (שישי) התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז צפון, בעקבות שריפה שפרצה בשטח פתוח ברמת הגולן – כתוצאה משברי יירוטים שנפלו במרחב.

נציב כבאות והצלה לישראל, רב-טפסר אייל כספי, הורה לתגבר את מערך הכוחות ולעבות את מרכזי השליטה ברחבי הארץ, על מנת להבטיח מענה רציף בכל שעות היממה.

maximize-image
לוחמי האש פועלים בשריפה | צילום: כב״ה צפון

מפקד מחוז צפון, טפסר יאיר אלקיים: ״מאז שעות הבוקר, עם פתיחת מבצע 'עם כלביא', לוחמי האש במחוז צפון פרוסים במרחב בכוננות גבוהה ובכוחות מתוגברים. צוותי הכיבוי שלנו מיומנים בפעולה תחת שגרת חירום, ומוכנים לתת מענה מיידי – בכל זירה ובכל זמן״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News