בשעה האחרונה (שישי) התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז צפון, בעקבות שריפה שפרצה בשטח פתוח ברמת הגולן – כתוצאה משברי יירוטים שנפלו במרחב.
נציב כבאות והצלה לישראל, רב-טפסר אייל כספי, הורה לתגבר את מערך הכוחות ולעבות את מרכזי השליטה ברחבי הארץ, על מנת להבטיח מענה רציף בכל שעות היממה.

מפקד מחוז צפון, טפסר יאיר אלקיים: ״מאז שעות הבוקר, עם פתיחת מבצע 'עם כלביא', לוחמי האש במחוז צפון פרוסים במרחב בכוננות גבוהה ובכוחות מתוגברים. צוותי הכיבוי שלנו מיומנים בפעולה תחת שגרת חירום, ומוכנים לתת מענה מיידי – בכל זירה ובכל זמן״.
