אחרי הודעת צה"ל על השלמת התקיפות באיראן ופרסום תיעודים של חזרת מטוסי חיל האוויר לארץ, באיראן מדווחים היום (שישי) על גל תקיפות נוסף סמוך לנמל התעופה בתבריז. על פי הפרסומים, מדובר גם כן בפעולה ישראלית אך אין אישורים לכך מגורמים רשמיים – ככל שתהיינה התפתחויות נעדכן בנושא.
BREAKING: Footage from Iran's Tabriz city. https://t.co/FI1b2wE78t pic.twitter.com/JBAT1vwepZ
— Clash Report (@clashreport) June 13, 2025
בנוסף, ישנם דיווחים על תקיפות באזור שיראז שדרום איראן. העיר שוכנת במרכז הפרובינציה כ-685 ק"מ דרומית לבירה טהראן. מוקדם יותר, במסגרת התקיפות הושגו מספר הישגים מהותיים: חיסול של בכירים בצמרת הביטחונית האיראנית, בהם הרמטכ"ל מוחמד בגהרי ומפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי; פגיעה ישירה וממוקדת במתקני גרעין מרכזיים; וכן השבתת תשתיות הגנה אסטרטגיות שהיוו בסיס להפעלת מערך הטילים והכטב"מים האיראני.
