בשל מתקפת המנע שישראל החלה בו הלילה (בין חמישי לשישי) באיראן, משרד התחבורה מודיע כי המרחב האווירי של מדינת ישראל נסגר להמראות ונחיתות עד להודעה חדשה: "מטרת הסגירה למנוע ולצמצם סיכון לנוסעים ולכלי הטיס".
נוסעים אשר היו אמורים להמריא היום מנתב״ג מתבקשים להישאר בביתם ולא להגיע לנמל התעופה. הנוסעים יקבלו הודעה בתקשורת לפחות 6 שעות לפני פתיחת המרחב האווירי מחדש ויתעדכנו על המועד החדש של טיסותיהם באתרים של חברות התעופה ובאתר של רשות שדות התעופה.
נוסעים אשר נמצאים בחו״ל וטיסותיהם בוטלו, או לא יצאו, או נחתו בשדות אחרים , מתבקשים לעקוב אחרי ההודעות בתקשורת והחל מפתיחתו מחדש של המרחב האווירי להתעדכן באמצעות האתרים של חברות התעופה על מועד טיסתם החדש.
