אוקראינה ורוסיה ביצעו היום (חמישי) חילופי שבויים נוספים, בהתאם להסכמות שהושגו בשיחות שנערכו באיסטנבול ב־2 ביוני. החילופים התמקדו, לפי הודעת קייב, בלוחמים פצועים קשה וחולים – חלקם הוגדרו כנעדרים, וחלקם שהו בשבי הרוסי יותר משלוש שנים.

מטה התיאום האוקראיני לשבויי מלחמה מסר כי מדובר בשלב נוסף מתוך חילופי שבויים רחבים יותר שיבוצעו בהדרגה. החיילים ששוחררו, מרביתם משדות הקרב בדונייצק, לוהנסק, חרסון, חרקוב וזפוריז'יה, יקבלו טיפול רפואי, שיקום נפשי ופיצוי על תקופת השבי.
במהלך השיחות בטורקיה סיכמו הצדדים גם על השבת גופות חיילים. ביום רביעי הודיעה אוקראינה כי קיבלה את גופותיהם של 1,212 חללים במבצע מתואם שבו השתתפו גופי ביטחון, הצלה ובריאות. במקביל, רוסיה מסרה כי אוקראינה השיבה לה את שרידיהם של 27 חיילים רוסים, וציינה כי בכוונתה להעביר לידי קייב 6,000 גופות של לוחמים אוקראינים.
