accessibility-icon
share-icon
צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

הדיג'יי שתקלט במסיבת הנובה - ועכשיו מצטלם עם דגל אש"ף

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

טז סיון ה'תשפה (12.06.25)

112

8

like

48

dislike

דיג'יי סוואראפ, שתקלט במסיבת הנובה והספיק לעזוב לפני מתקפת חמאס, הצטלם עם חולצה שעליה דגל אש"ף והביע תמיכה בפלשתין • פעיל ההסברה יוסף חדאד תקף: "אם היה נשאר עוד רגע - היה נטבח בעצמו. אידיוט שימושי שמצדד בתוקפים ולא בקורבנות"


סיפור כזה לא שומעים כל יום. דיג'יי סוואראפ, שתקלט במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר והספיק לעזוב את המתחם לפני פרוץ הטבח, בחר צד, ובאופן מפתיע ומרגיז – לא את הצד שלנו. סוואראפ הצטלם עם חולצה שחורה שעליה מתנוסס דגל אש"ף, העלה את התמונה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וצירף את ההאשטג #Palestina.

maximize-image
images-count1+
אזור מסיבת נובה ברעים לאחר הטבח שביצע שם חמאס | צילום: ארי לייב אברהמס, פלאש 90

איש ההסברה הערבי-ישראלי יוסף חדאד הביע סלידה מההזדהות של סוואראפ דווקא עם הצד שבחר לפתוח את המלחמה עם ישראל באמצעות טבח אכזרי של למעלה מ-1,000 בני אדם על לא עוול בכפם. "לאידיוט השימושי הזה קוראים די ג'יי סוואראפ. למה אני מפרסם על תומך טרור צנוע שכמעט אף אחד לא מכיר? כי הדי ג'יי הזה הקליט מוזיקה בלילה שלפני ה-7 באוקטובר בפסטיבל נובה, שעות ספורות לפני שפרץ הטבח" כתב חדד.

maximize-image
images-count1+
אזור מסיבת נובה ברעים לאחר הטבח שביצע שם חמאס | צילום: ארי לייב אברהמס, פלאש 90

"למעשה, אם היה נשאר בשטח הפסטיבל עוד קצת זמן לאחר שסיים להקליט, גם הוא היה נטבח על ידי מחבלי חמאס שרצחו בליינים מכל הדתות והעדות שהיו שם ללא הבחנה" הוסיף. "מאות צעירים שרקדו לצלילי המוזיקה שלו בזמן שהקליט נרצחו, נאנסו או נחטפו זמן קצר לאחר מכן. הצבוע הזה החליט לצדד בתוקפים ולא בקורבנות. כמו שאמרתי – אידיוט שימושי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News