accessibility-icon
share-icon
צילום: משרד החוץ
צילום: משרד החוץ

6 נוסעים נוספים מהמשט של גרטה גורשו: "אל תשכחו לעשות סלפי"

דביר כהן

דביר כהן

טז סיון ה'תשפה (12.06.25)

5

0

like

0

dislike

משרד החוץ הודיע על גירושם של שישה נוסעים נוספים מהמשט של גרטה - אותו כינה "יאכטת הסלפי" ועקץ: "אל תשכחו לעשות סלפי לפני שאתם עוזבים" • בין המגורשים: חברת הפרלמנט האירופי רימה חסן


משרד החוץ הודיע היום (חמישי) על גירושם של שישה נוסעים נוספים מהמשט של גרטה – אותו כינה "יאכטת הסלפי". בין ששת המגורשים גם חברת הפרלמנט האירופי רימה חסן.

בפוסט שנכתב בחשבון ה-X הרשמי של משרד החוץ, עקץ באנגלית את המגורשים: "שישה נוסעים נוספים מ'יאכטת הסלפי', כולל רימה חסן, בדרכם לעזוב את ישראל. להתראות – ואל תשכחו לעשות סלפי לפני שאתם עוזבים".


כזכור, בתחילת השבוע השתלטו לוחמי חיל הים על המשט של גרטה לעזה, ללא אירועים חריגים, ואף חילקו אוכל ושתייה למשתתפי המשט. משרד החוץ מסר כי בהמשך נוסעי המשט צפויים לחזור כל אחד לארץ מוצאו.

שר הביטחון ישראל כ"ץ הורה להציג לנוסעי הסיפון את "סרטון הזוועות" מטבח השבעה באוקטובר בהגיעם לנמל אשדוד – אך אלה סירבו לצפות בו. גרטה הייתה הראשונה שגורשה, בטיסה לשבדיה דרך צרפת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News