דיווח בעיתון אל חדת': הוועדה לפיקוח תקשורת פלשתינית הודיעה היום (חמישי) על קריסה מוחלטת של שירותי האינטרנט והתקשורת הקווית ברצועת עזה, בעקבות פגיעה במסלול הסיבים האופטיים האחרון שנותר פעיל.
הרשות הדגישה כי גם מרכז הרצועה ודרומה הצטרפו לעיר עזה ולצפון, שנמצאים בניתוק מוחלט זה היום השני ברציפות. לטענתם, המשך הפגיעה בתשתיות התקשורת מהווה סכנה ממשית לניתוק מלא של עזה מהעולם, ופוגעת קשות ביכולת התושבים לקבל שירותים חיוניים, כולל סיוע הומניטרי, שירותים רפואיים, מידע תקשורתי ושירותים חינוכיים.

עוד נמסר כי צוותים טכניים אינם מצליחים להגיע לאזורי התקלה בשל מניעת גישה מצד כוחותינו, לטענתם קיימת סכנה להחרפת הבידוד והעמקת משבר התקשורת ברצועה.
מוקדם יותר היום דווח כי כוחותינו חיסלו את חוליית המחבלים ששיגרה אתמול טיל נ"ט ופצעה שני לוחמים בח'אן יונס באורח בינוני. זאת זמן קצר לאחר התקרית כאשר הכוחות זיהו את החוליה וחיסלו באמצעות ירי טנק שלושה מהמחבלים, ובהמשך כלי טיס תקף וחיסל ארבעה מחבלים נוספים בחולייה.

מלבד זאת, כוחות צוות הקרב של חטיבה 401 זיהו מספר מחבלים משנעים אמצעי לחימה, הכוחות הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את המחבלים. בנוסף, כוחות צוות הקרב של חטיבה 179 איתרו מצבור אמצעי לחימה והשמידו אותו.
במהלך היממה האחרונה, חיל האוויר תקף עשרות מטרות טרור ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שהותקפו בסיוע לכוחות הקרקע: מחבלים, מבנים צבאיים, עמדות תצפית וצליפה שהיוו איום על הכוחות במרחב, מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור נוספות.
