במבצע של לוחמי מג"ב איו"ש ויחידת המרכז של מג"ב, אותר השבוע טרקטור שנגנב מקיבוץ גת בדרום הארץ בשנת 2001 – ונמצא בשימוש פעיל סמוך לעיר קלקיליה, 24 שנים לאחר גניבתו.
לוחמי מג"ב מגדוד אפרים הוקפצו לשטח הכפר עזוויה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז, לפיו טרקטור גנוב מופעל בזמן אמת באזור. במהלך סריקות שביצעו בשטח, איתרו הלוחמים את הכלי החקלאי ועצרו תושב הכפר בדיא שבשומרון, בשנות ה-60 לחייו, בחשד להחזקת רכב גנוב.

בבדיקה בזירה התברר כי מדובר בטרקטור שנגנב בשנת 2001 מהקיבוץ שבדרום, ובכך נסגר מעגל חקירתי ארוך שנים. החשוד הועבר לחקירה בימ"ר מג"ב מרכז, והטרקטור יוחזר לבעליו עם סיום הטיפול המשטרתי.
