accessibility-icon
share-icon
צילום: מוטי קסטל

נציגי המילואימניקים תומכים באדלשטיין: "חוק היסטורי"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

טז סיון ה'תשפה (12.06.25)

22

7

like

0

dislike

נציגי המילואימניקים, שהגיעו לכנסת בזעם על "חוק ההשתמטות", שינו את עמדתם לאחר פגישה עם חבר הכנסת יולי אדלשטיין. לדבריהם, אם עיקרי ההסכם שגובש ייושמו, "אנחנו חותמים בשתי ידיים"


כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח: נציגי המילואימניקים, שהגיעו אמש (יום רביעי) לדיונים בכנסת כשהם זועמים ומיואשים, שינו לחלוטין את עמדתם בעקבות פגישה עם יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין.

במהלך הערב, שוחחו הנציגים עם קסטל ואמרו: "מכרו אותנו". הם תקפו בחריפות את אדלשטיין על קידום מה שכינו "חוק ההשתמטות", והביעו בוז כלפי מה שתפסו כהפקרת ציבור המשרתים.

maximize-image
אדלשטיין בפגישה עם המילואימניקים | צילום: ללא

אך בסיום הפגישה האישית עם אדלשטיין, נשמעו קולות שונים לחלוטין. "חוק היסטורי", אמרו, "אם כל מה שכתוב במסמך שיוצג ייושם בפועל – אנחנו חותמים בשתי ידיים".

מטעם ח"כ אדלשטיין נמסר: "משרתי המילואים הם חלק חשוב ומשמעותי בהובלת חוק גיוס אמיתי, צודק ואפקטיבי. אני מחויב להרחבת בסיס הגיוס לצה"ל גם למענם ולמען משפחות המשרתים. אני מודה לארגונים על התמיכה הבלתי מסויגת בקידום חוק גיוס אפקטיבי. נמשיך לעבוד יחד עד להשלמת החקיקה בשלוש קריאות"

עקבו אחרינו גם ב-Google News